The heart of hospitality is when people leave feeling better about themselves, not better about you

Over Luc

Hospitality en Event professional met meer dan 20 jaar ervaring. Gedreven om met mens, product en omgeving een top gastbeleving te creëren. Met een continu oog voor echte gastvrijheid, vanuit enthousiasme en overtuiging. Dit doe ik door de hele costumer journey onder de loep te nemen. Kijkend door de bril van de gast, daar start de ervaring.

'The heart of hospitality is when people leave feeling better about themselves, not better about you’,

Afgestudeerd aan Hoge Hotelschool Den Haag. Gedurende studie ruime ervaring opgedaan in horeca- & project management. Zijn carrière start bij World Forum The Hague als eventmanager. Vervolgens is hij naar het Caribisch gebied vertrokken, Bonaire. Daar hospitality ervaring opdoen in een andere cultuur is dubbel leren. In zijn mijn carrière heeft hij verschillende teams aangestuurd in sales, events en operations bij NH-hoteles en Heineken Experience. Bij Heineken Experience, een unieke eventlocatie in Amsterdam, was hij verantwoordelijk voor het professionaliseren van de sales en marketing en daarnaast het upgraden van het F&B product. De afgelopen jaren als key account mngr bij Heineken Nederland heeft hij een groot netwerk binnen de horeca opgebouwd. Deze ervaring en zijn expertise op het gebied van horeca inkoop renderen in zijn huidige interim- en event projecten. 

Koffie?

‘Het doel was simpelweg een nog betere event neerzetten dan de afgelopen 3 jaar en meer over houden voor het goede doel. Luc heeft dit charity diner vanaf het tenderen van de cateraar tot het aansturen van het personeel voortreffelijk gedaan. De reacties van de gasten waren beter dan vorig jaar en zo ook de opbrengst voor het goede doel. Dank!’

Arjan Ribbe, voorzitter Stichting Het Champagnediner

Project management

Om succesvol te ondernemen in hospitality projecten is kennis van de markt nodig en dien je de taal te spreken van de klant, gast en leveranciers. Nog belangrijker is door de bril van de gast te kijken en op basis van die beleving de juiste keuzes te maken. Wij kennen de markt, stellen de gast-beleving centraal en maken daardoor uw event succesvol.  

Consultancy

Soms is de weg naar je doel even niet meer helder. Door de waan van de dag of je ziet gewoon even niet waar het aan ligt. Dan helpt het dat een professional met frisse blik, verstand van de markt en daadkrachtige aanpak, je hulpvraag oppakt. Wij maken een scan van de totale beleving en adviseren over de aan te pakken punten. Of dit nu training personeel betreft, aanpassen assortiment of uitstraling, wij zorgen er samen met jou voor dat je belofte aan de gast weer klopt en succesvol ingevuld wordt.

Interim management

Een goede interim manager kan voor verschillende redenen welkom zijn. Wellicht heeft u te kampen met tijdelijk tekort aan leiderschap. Of u heeft hulp nodig bij het implementeren van een nieuw horeca-concept. Op die momenten wilt u terug kunnen vallen op een horeca manager met uitgebreide ervaring en een hands-on mentaliteit. Klop gerust bij ons aan om vrijblijvend een kop koffie te drinken en de mogelijkheden te bespreken.

'Luc heeft onze verwachtingen overtroffen door een zeer succesvol event neer te zetten, ondanks de korte voorbereidingstijd en alle logistieke uitdagingen. Door zijn open, hands-on en professionele houding gaan we in de toekomst zeker weer van zijn diensten gebruik maken’ 

Joris Verhoof, Tilburg Culinair

Contact

i4hospitality
Bremstraat 10
1402 CZ. Bussum
TEL: +31 35 209 0347
MOB: +31 6 4101 8099
info@i4hospitality.nl

Bedrijfsgegevens

IBAN: NL05 ABNA 0636242579
BTW: NL160290077B01
KVK: 70149062

Algemene voorwaarden